Gå vidare till innehåll

Följ oss

✈️ Fri frakt vid beställningar på över 600 kr

Kontakta oss

Återbetalningsvillkor

RETUR, ÅTERBETALNING OCH LEVERANSVILLKOR

Kontakta oss på +1 (213) 559-2509. eller support@thenamestamp.com om du har frågor om våra retur-, återbetalnings- och fraktvillkor.

 

  1. Retur- och återbetalningsvillkor
  1. Alla inköp är slutgiltiga och kan inte återbetalas/returneras efter fjorton (14) dagar från inköpsdatumet.

  2. Produkter utanför specifikationerna är berättigade till returer eller återbetalning. I sådana fall måste kunden kontakta oss på support@thenamestamp.com inom fjorton (14) dagar från inköpsdatumet och begära en retur eller återbetalning och förklara orsaken till detta. Vi läser kundens begäran och svarar därefter.

  3. Om en kund erhåller en felaktig eller defekt produkt kan kunden begära en retur eller återbetalning inom fjorton (14) dagar från inköpsdatumet genom att kontakta oss på support@thenamestamp.com med en förklaring och bifoga en bild av den felaktiga/defekta produkten som stöd för sin begäran.

  4. När kundens begäran om retur eller återbetalning har godkänts måste kunden skicka den felaktiga/defekta produkten till den adress vi meddelar kunden via e-post. Vi ger kunden adressen efter godkännande av returbegäran.

  5. Vid retur eller återbetalning står kunden själv för fraktkostnaderna.

  6. Vid återbetalning kommer kundens pengar att återbetalas direkt till det betalnings-/kreditkort som kunden använde för att köpa produkten från oss efter att vi har mottagit produkten från kunden.
  1. Inget ansvar för kurirföretaget 
  1. Vi ansvarar inte för:
  • Förseningar som orsakas av kuriren/fraktföretaget;  
  • Internationella tullar och avgifter;
  • Produkter som försvinner eller skadas i posten. Kuriren/fraktföretaget kommer att vara ansvarigt när vår agent skickar paketen, och

För produkter som har märkts som levererade av postkontoret måste du kontakta ditt lokala postkontor för att få information om ditt paket.

 

  1. Om det förekommer problem med ditt spårningsnummer eller paketleverans, vänligen kontakta kurirföretaget direkt innan du kontaktar oss. Det tar 1-4 arbetsdagar innan din spårningsinformation visas. I vissa sällsynta fall kan det hända att spårningsinformationen inte uppdateras, men du kommer ändå att få din beställning. Kontakta oss när den beräknade leveranstiden har gått ut.

 

  1. Alla våra försändelser inkluderar spårning med leveransbekräftelse. Om din spårningsinformation bekräftar att varan har levererats till din beställningsadress, men du inte har fått din beställning, vänligen kontakta kuriren/fraktföretaget direkt för att undersöka problemet. Vi kan inte hållas ansvariga för paket där spårningsinformationen anger att paketet har levererats till din beställningsadress.

 

  1. Vi kan inte hållas ansvariga om paketet inte levereras inom de garanterade leveranstiderna eftersom det kan ta 1-2 arbetsdagar att behandla beställningen och vi kan inte hållas ansvariga för fraktföretagets garantier. Om varan inte levereras i tid ska du kontakta kuriren/fraktföretaget.

 

  1. Det är kundens ansvar att se till att han eller hon anger leveransadressen korrekt. Vi är inte ansvariga om ett paket skickas tillbaka till oss på grund av en felaktig eller ej utlämningsbar adress. Vi gör vårt bästa för att påskynda bearbetnings- och leveranstiderna. Om du bestämmer dig för att avbryta din beställning eller ändra din leveransadress ska du skriva till oss på support@thenamestamp.com så snart du har gjort din beställning. Vi kommer att göra vårt bästa för att göra ändringen, men vi kan inte garantera att vi kommer att kunna göra det.

 

  1. Vi kan inte garantera att du kommer eller inte kommer att debiteras några tullar eller avgifter. Du är ansvarig för alla tillämpliga tullar, tullar, skatter och avgifter som tas ut av dina lokala myndigheter. Kontakta ditt lands tullkontor för att få information om respektive avgifter och priser för paket som levereras från utlandet. Kunderna är ansvariga för alla importtullar, moms och lokala skatter som tas ut i ditt land. Vi kan inte ge råd om hur stora dessa avgifter kan vara och vi rekommenderar att du kontaktar ditt lands tullkontor eller skatteombud för att få reda på vilka avgifter och skattesatser som gäller för ett paket som kommer utanför ditt land.

 

  1. Leverans 
  1. Du är ansvarig för att betala dina egna fraktkostnader för varans retur.

  2. Fraktkostnaderna kan inte återbetalas.

  3. Om vi får tillbaka ett paket från fraktföretaget/kuriren på grund av att det inte går att leverera till den angivna adressen är du ansvarig för att produkten inte har levererats.

* * *

Fri frakt över hela världen

Frakt över hela världen på alla beställningar över 600 kr

30-dagars returer

Är du inte 100 % förälskad i ditt köp? Skicka tillbaka det utan problem

Kundsupport 24/7

Vi är kända för vårt fantastiska team som är redo att hjälpa dig dygnet runt.